Beeflower

Tuesday 1 December 2009

1. desember - jeg ser ut som en julenisse

Jeg ser ut som en julenisse, jeg har julestemning og klassen ler. I går så ble notice til notiss på en slitsom kvartett øvelse og det var koselig for vi hørtes forferdelige ut og vi hadde det kjempe gøy med det - det var kanskje litt fint med sopran på tenorstemme og tenor på sopranstemme. Nå har hele klassen fått en avis og alle leser - unntatt meg.
Jeg ler og ler og jeg vet ikke hvorfor, i dag er jeg i godt humør og i dag skal jeg ha prøve på BD som ikke kommer til å gå så megabra. Fantastisk. Hellandussen.
Jeg klarer ikke være seriøs og i går slapp jeg visst å rydde leiligheten til Jørgen og veronica mens Veronica spilte på DKO fordi Jørgen hadde visst ryddet han. Hihi.
Snart så skal jeg være ordentlitg nisse og gå rundt å levere pakker - så snart de er pakket inn.
nå er det norsk.hmm.
og i dag er det julekor! og og!
Gaaaaah, jeg er glad.



Julekveldsvisa av Alf Prøysen. Sunget av Nora Brockstedt.



God Jul!

Love Aina



4 comments:

Veronica Lauritsen said...

Så søtt bilde av deg:)

svar på siste kommentar fra deg:

Hehe..bare kooos;) det var bare den uka jeg ikke spiste så mye,men nå er matlysten tilbake vettu og jeg spiser normalt igjen,men litt utskeielser hehe:P

Ønsker deg en fin 1.december:)

Elise said...

Jul er fint :D

Jørgen said...

..og du er en fin julenisse, også! :-D

Linda Johansen said...

Så søt du var ! :) Koselig å høre at du har det bra, det har jeg også akkurat nå. Det er jul, og snart et nytt år - med nye muligheter. Jeg ser frem til det, virkelig. Og julestemning er noe av det beste jeg vet ! :D ♥ ååh

Linda @ www.lindaajohansen.blogg.no

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails