Beeflower

Tuesday 22 December 2009

Det er jul snart jo, og det er megakaldt hvor man fryser av seg hud og bak. Det har vært julekonsert på skolen og det gikk fint og jeg er sjeleglad for at jeg slapp og synge solo, selvom folk sa jeg sang fint, jeg må ha sunget sterkt. Jeg har vært på gulskogensenteret eller skal jeg si et stort hus med mangetuuusen mennesker? Therese, Caroline og jeg  har vært på Peppes Pizza sammen og det var utrolig koselig, en söt avslutning på et halvt skoleår som har gått skrekkelig fort, synes ikke dere det også?Jeg har også øvd i kirken til julaften.
alt sammen skjer og går altfor fort og stress ogogog.
Og masse julekaker og julegaver!

Jeg vet den er blitt blogget - MASSE - i det siste, but I cant help it, den er jo så sååå  söt!
When christmas comes to town - Polar express 

http://www.bloglovin.com/m/61044289/0 - konkurranse som jeg er med på. Der kan man vinne H&Mgavekort på 1500kr, og jeg elsker H&M.


















Love Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails