Beeflower

Friday 11 December 2009

Christmas

Julie, søss, hadde bursdag i går og GRATULERER MED GÅRSDAGEN JENTA MI<3.>Fikk ikke blogget et beæret innlegg til henne fordi vi hadde konsert-konsert og prøve ogogog ja.
Idag ser jeg ut som en nisse. Fire av vennene mine ser ut som nisser - Yey! Nå har vi fritime og vi skal egentlig jobbe naturfag til prøva i neste time, men istedet tuller Susanne og Therese med kameraet mitt. I dag har jeg pianotime og jeg har egentlig ikke øvd så fantastisk masse på leksene.
Jeg gleder meg mer og mer til juul. Eller Nöel.
Hva slags favoritt julesanger har dere?, kanskje jeg kan publisere noen av deres jule-favoritter.

Jeg har værtfall noen sanger som kommer til å bli publisert.
Her kommer Last Christmas av WHAM, den er ønsket av Julie G.

Her har vi Aina og Therese<3
Julenissegjengen som forlater meg på bibliotektet helt alene.
Aw<3
Kristin og Ida-Marie - sötinger!

Love Aina

2 comments:

Julia said...

Sv: Tnå, tusen takk! :)

Så søte bilder!

Julia said...

Sv: Hihi, takk! :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails