Beeflower

Tuesday 15 December 2009

lundi, en f ï n en

Det var mandag, jeg likte den mandagen, med tid til øving og lekser og tid til å gå på julekonsert med Sankt Hallvard. Det var en veldig fin julekonsert med mange fantastiske mennesker. Idag skal jeg sitte barnevakt for to söte hunder som kommer til å sirkulere i lek rundt meg for timesvis - og jeg gleder meg ikke så veldig. De er bestevenner og legger ikke merke til hvordan leken deres påvirker omverdenen, Stella og Amadeus - yeey.
Jeg gleder meg til torsdag hvor jeg og Therese skal kjøpe siste rest av julegaver og jeg skal busse til folk med julegaver, leke litt julenisse - bare for gøy.
I dag har jeg ikke sminke og det er jo gøy, idag er det julekor og det er megagøy!
Og nå er det norsk og nå kom jeg på at jeg glemte saxen i dag, hjelp-mamma!
Spotify reklame om vaksine er teiiiiit!
Hva syns dere om de siste sangene jeg har lagt ut? Julestemning, eller ikke?
Kuuuult.
Jeg anbefaler dere å rusle på så mange julekonserter som mulig hvis dere vil få julestemning også pynte huset en masse, det hjelper veldig. Julemusikk på ipod og litt av hvert hjelper også.

We wish you a merry christmas - litt dårlig versjon daaa - av enya.

Love Aina

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails