Beeflower

Wednesday 9 December 2009

Jeg spiser kake og pepperkaker og drikker julebrus og bloggen er rød og det er fordi det er jul snart. Og jeg VET at det snør når jeg sitter inne på headeren, jeg bare syns det var koselig.
Jeg vil se the christmas carol på kino, har den i kalender.
Jeg hører på julesanger og er i godt humør.
Jeg har naturfagprøve på fredag, burde jeg øve?
Fint.
Norske talenter og konserter - slik går nu livet.
I morgen har Julie, søster, bursdag - kunne kjøpt verden og all den skatter med og det ville ikke beskrevet hvor mye du betyr og hvor glad jeg er i deg.
Være glad.
Det skjer ikke så fryktelig masse spennende for dagen altsåå.
Og jeg har sendt inn en historie eller stil om du kan kalle det så på its, så får vi se om vi vinner den konkurransen.
Føler dere jul?hoho
Og sånn at dere vet det;

Er bra.

Ingen jul uten snømannen Kalle!

Er tatt fra desemberdagene -hi

Love Aina



4 comments:

Veronica said...

Bokstavene i selve bloggen er store, og de der man skal trykke for å kommentere er småååååååå Æ

huhuhuh :D

Synne Helene said...

Koselig juledesign :)

Maria Sollie said...

Kjempefin header! :) Christmas Carol har jeg også lyst til å se..

Elise said...

Rød blogg :D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails