Beeflower

Tuesday 1 December 2009

Det var en gang

Det var en gang ei jente som het Aina. Hun kjøpte LYSEBRUN hårfarge fordi moren sa at det ville være fint med en NORMAL farge på håret. Så Aina hadde RØDT hår. Hun tok i den LYSEBRUNE fargen og denne kombinasjonen resulterte til at Aina fikk SVART hår.
Aina var skuffet over seg selv. For engangs skyld klarte hun nok en gang ikke å gjøre moren glad. Aina kom til å ha SVART hår istedet for LYSEBRUNT hår i brylluppet til tanten og onkelen - Jippi.


Og her kommer Jul i Skomakergata.


Love Aina


3 comments:

Kaja said...

Huffda :P
Det er derfor mammaen din burde være frisør sånn som min :) Så skjer ikke det. hehe.

Anonymous said...

Tusen takk! :)

- Julialind.blogg.no

Veronica said...

jeg sa det jeg sa det jeg sa det jeg sa det jeg sa det jeg sa det jeg sa det jeg sa det



emo

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails