Beeflower

Wednesday 16 December 2009

Pepperkaker og bikkjefest

Et kanskje ikke så intressant innlegg for dere.
Siden dere ikke mener noen ting om headere(bortsett fra söte Synnemor) så går jeg ut i fra at dere liker den jeg nå har.
Igår bakte jeg 85 pepperkaker(all by myself) og storkoste meg med å lage blomster av eple deler og trioler av åttendeler. Jeg løøp etter Stella og Amadeus i hundreogførti år og ba dem om å roe seg, de roa seg i to sekunder(til jeg hadde gått ut av rommet) og så begynte de å danse og leke igjen. Etter en slitsom kveld i går hadde jeg migrene resten av dagen, også under øvnig - noe som ikke ble så effektivt siden hundene ikke ville roe seg og migrene ikke ville gi seg -, jeg våknet også opp med full migrene, trøtthet etter medisiner og støle ben. Men vi skal ikke klage - bare sove oss igjennom dagen kanskje. Etterpå skal jeg løfte humøret litt ved å shoppe litt kanskje.

OG Hvis dere er hyggelige mot butikkeierne i år(juletider) så vil de være så snille å bytte gaver selv uten byttelapp og kvitteringer - hvis du er hyggelig. Dette lærte jeg i samfunnsfagtimen i dag, Man har nemlig ikke rettigheter eller plikt til å bytte så lenge man ikke har kvittering eller byttelapp, selv gaver du ikke liker eller gaver som ikke passer, greit å vite.

Amadeus og Stella liker å lete etter biler og mennesker i gata for å ha en grunn til å bjeffe litt stolthet.
Triolpepperkaka mi som (uheldigvis)hadde mistet(blitt spist) den ene nota når jeg våknet i dagtidlig.(!)

De later som de sover - prøvde å lure meg - helt til jeg "turna the corner" så begynte de å leke igjen.
Söte som de er!

PepperkakeformeneMine!
Amadeus tar Stellaa
Han ga opp
Hva skal jeg gjøreee?
Ntaw!
Mer former og mel og baking!
De trodde det skjedde noe spennende i trappa når vi var de eneste hjemme og jeg står foran dem.
Amadeus ruller og vil leke, Stella er sliten eller bare liker å briljere over å ha vunnet.
Unnskyld!
Og litt enda mer baking

The Christmas song av Christina Anguilera.
Den er fin.

Love Aina

3 comments:

Synne Helene said...

Naa fikk jeg utrolig lyst til aa bake pepperkaker :) Det er jo en av de beste tingene aa gjoere i desember!

Er Stella din hund? Trodde du bare hadde Amadeus jeg.

Anonymous said...

SV: Aina daa, ser ut som du har kost det ! <3
Jeg vet ikke du dro jo på kor, også også var vi hos Charleen og ingen viste hvor du var :( Men du var dypt savnet da ! <3
- Caroline

Celina said...

har dere forsatt pepperkaker :) (A)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails