Beeflower

Wednesday 9 September 2009

090909


Nå er det virkelig nok, her sitter jeg og skal blogge og er dødssliten! teite gymlæreren som ikke gidder å ta hensyn til at man blir sliten, og jeg løp 2km i dag og jeg vil ikke si tiden min, nei!
så etter å ha løpt 2km, lekt med dtunge kuler og frisbier så går jeg med to gymbager(ikke spør hvorfor), en sekk og en vinter jakke på armen til union, men Therese er så snill at hun tar to av gymbaggene mine og gir sin til meg[:.
Hun er nå så søt daa♥
Jeg har tatt evig med bilder i dag og kaffe er en herlig ting å komme hjem til.
Jeg må øve snart og i morgen har vi naturfag hele dagen...
Jeg fikk meg spillejobb i dag; skal spille 24.sept, union scene for intresserte.
og engelsk læreren min leste fra mitt sammendrag idag, høyt i klassen for han syns det var braa*stolt*, har aldri vært flink i skriftlig engelsk, shjø.
jeg legger ut noen fine bilder jeg.
og i går, glemte jeg å skrive at 080909-dagens ord var: sosial.
idag er det "slitsomt" tror jeg .
vel også vurderer jeg å begynne på blogg.no i stedet, har dere noen formeninger om det?
FjortissModell i gymgarderomben med Elise i bakgrunnen.


smiiiiil!




Caroline spurte om å få låne extentionsene mine og hun fikk dem hoohooh















Caroline bare måtte ta bilde av meg med morsom pannelugg og therese hopper inn i bildet[:





Min faste fantastiske frokost
Arjetha og Dlija(håper det er riktig) har det morsomt med peace










5 comments:

Anonymous said...

Blogg.no for the way! <3

- Caroline

Aina said...

:) <3

Veronica said...

Hvorfor gidde å flytte hele bloggen til blogg.no?!

Synneopsis said...

Jeg håper ikke du flytter til blogg dott enno. Har ikke prøvd å blogge der selv, men leser mange blogger der. Der står det ofte "blogg.no har noen problemer i dag, så jeg får ikke blogget/lastet opp bilder/lagt til film/brukt mobilblogg". Og det er virkelig ikke en overdrivelse å si at det står der ofte...

Aina said...

Okeii, takk[: neii du skjønner atte det er mange som sier at det bare er SÅ mye bedre på blogg.no x)men jeg aner ikke^^

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails