Beeflower

Friday 11 September 2009

11.september - (2001)

Minnedag nesten på en måte♥


Jeg må nesten si at filmen i forrige innlegg var små-genial og uinterresant. Og ja.

Så nå ligger jeg på et mer eller mindre fjortissrom med resten av huset fullt av et internasjonalt møte av musikkmennesker.

I morgen kommer til å være en veldigmorsomfantastisk stress dag.

og i dag har jeg spilt en söt flowerduet og John Debeer kom til meg og sa: It was some nice flowers you played!

hohohoho.

Jaa, så jeg gleder meg til neste uke er over og jeg kan sove litt lenge noe som jeg håper på.


Jeg har smakt på en fantastisk sjokolade; Freia - Melkedrøm - jorbær og youghurt.

Jeg liker den veldig godt selvomden virkelig er mektig.

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails