Beeflower

Wednesday 16 September 2009

spice girls og disney og Dream Theater

bildeeeeeë
Her sitter jeg, Caroline og Therese og fikk en ekstra fritime fordi en lærer døde så læreren vår måtte i begravelse. Vi har det kjempe over gøy mens vi synger etter spice girls og disney; wannabe og bibedibobedido.
Og alle skal laste ned spotify og vi har det kjempe fint.
Det er mange som er sure på meg fordi jeg har rødgrønt armbånd og det skjønner jeg virkelig ikke.
og nå hører vi på Dream Theater plutselig og det er enda finere.
Jeg vet at jeg ikke har tennis sokker for jeg har da aldri spilt tennis og at det er megasurt, siden jeg vil ha tennissokker.
og for hver dag som går så gleder jeg meg bare mer og mer til DreamTheater konserten(dere kan høer meg si det feil, ikke sant).
Og fritime er megafint på en trist bekostning.
og Therese snakker om at hun vil hete Emma-Therese, siden bestemoren mente Emma var fint og da kunne vi kalt henne E.T. hmm.
og ja det ble en liten videosnutt fra vår lille søte fritime.

På lørdag skal jeg og Therese til Oslo, men aller først skal jeg og Charlotte på kafé. Det blir en helg hvor jeg kan slappe av og sove lenge og ha det fint. Det blir en finfrihelg.
og alle tar bilder med kameraet mitt for tiden og det er fint for da har jeg bilder å blogge i kveld.

Kommer dere til å få en fin helg daa'aa? ♥

1 comment:

Veronica said...

Uforståelig innlegg egentlig, tennissokker, trist bekostning?

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails