Beeflower

Tuesday 8 September 2009

"Vous êtes né original, mort, non pas comme une copie."

No one is laughing at God.
Man har det jo fint på den nye skolen. fantastiske venner, rett og slett.
å huff det har skjedd så mye i dag altså.
Først vil jeg bare nevne at Caroline og jeg bytte lånte klær, og det var kjempe morsomt! Caroline så super søt ut som meg og jeg så også søt ut i Carolines klær i følge mine fantastiske venner.
Det var i hvertfall kjempe gøy og i slutten av dagen byttet vi tilbake igjen[:
Dakar Charleensötee hun besvimte. ♥ .
Di giovanilaga eller noe var litt underholdende i friminutta i dag.

Jaaja, jeg hadde kjempe stress til BD i dag, og før det lagde mamma verdens beste pizza med veggistaco og tacochips og mais på NAM!

Wannabe-Ipoden min har blitt ødelagt i skjermen itillegg til lyden, på tide med en ny en kanskjekanskje?

Og jeg har begynt på prosjekt finn ut hvem som har begynt å like hvem på skolen og kommet til min konklusjoner[:

på timen i dag spilte jeg de tre fantastiske tonene: H B A

OG jaa, jeg vil bare hoppe over helgen og komme meg over til neste uke.
JEG SAVNER DEG ANETTE♥




Caroline og jeg leker med det nye webcameraet selvfølgelig! :D


Bytte klær på skoledag-bilde-dagen er kjempe morsomt!<3




4 comments:

Veronica said...

Di gioivaiaga? Gevjon? xD

Aina said...

ja, men det fant man ut etterpå! [:

Anonymous said...

Haha, vi er så kule ! :D

- Caroline

Aina said...

Jeg vet, vi er super søte!♥

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails