Beeflower

Monday 14 September 2009

Livet er for kort til å være sinna

Jeg har fått meg spotify og det er megafint!
kjedelig å være sjuk og være alene og ikke ha noe å gjøre så da vasker man klær og snyter seg og nyser og hoster! :]
Jeg vil bare bekrefte at jeg er megastolt av Anetteshönne som har fått masse braa karakterer i dag.
Og jeg vil anbefale denne sangen: The Call - Regina Spektor
Noe som du sikkert har forstått siden jeg skrev det som overskrift i forrige innlegg.
Ja, jeg vet det blir en del blogging når man er sjuk, men hva annet kan jeg ta meg til?
Såå ja. Men jeg fikk jo ingen svar i forrige innlegg så da lurer jeg på: Hva synes du om hvis jeg farger håret mitt til litt mørkere brun enn min orginale farge?

Og det er fint med kommentarer når man ikke har bedre å ta seg til enn å lese kommentarer, blogger overlever på kommentarer, selvom jeg håper at uansett er det mange som leser innleggene mine.
Så ja, hvordan er det ute i sivilisjasjonen? :]



Ja jeg savner dere jenter!
skolebilde fant jeg hahahahahh!

og man kjeder seg, redigerer og lager grimaser
http://www.youtube.com/watch?v=Yavx9yxTrsw - Caroline bestemte at dette er meg nr to x) ♥

3 comments:

Veronica said...

goooooooooood bedring [: <3 det her er kristine altså

Synne Helene said...

Fint skolebilde :) Og god bedring igjen! Jeg tror forresten du ville kledd aa farge haaret.

Aina said...

Hhihihihi takk söteeee mennesker! ♥

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails