Beeflower

Monday 7 September 2009

Norsk og SV

Det er alltid fantastiskt å komme på skolen, selv uten kaffe og dårlig dag, for jeg vet at alltid er de søte menneskene; Caroline, Therese, Elise, Charleen, Susanne der. Dagen ender alltid godt med et smil fra dere!♥
Idag skuklle det velges og jeg er absolutt ikke anonym, jeg sier det; SV eller SU om du vil.
Norsk er ikke så fantastiskt lengre for ingen fortellinger kan man skrive lengre og det er bare megasuperteit.
Jeg måtte løpe rundthuset tre ganger etter Amadeus og lure ham i en felle for å fange han etter først å ha sluppet han ut i bjeffende- hyper modus.
Jeg øvde med piano i dag og det gikk greit tror jeg.

Ellers så bare så dere vet det så skal jeg prøve å få blogget hver dag så jeg kan få litt kommentarer; jeg takker min fast kommentarinlegger Synne ! ♥





Caroline- Aina- Therese ; utrolig glad i dere to jenter<3


Meg før 70årsdagen til Mimmi'en til Caroline på søndag hohohoho JEG VAR NORMAL!



Amadeus er jo fotogen også daa♥




Caroline liker å gjemme seg i røde skap med rød jakke, er hun ikke søt?♥

4 comments:

Synneopsis said...

Jeg liker den nye headeren <3

Aina said...

Takk :D <3

Anonymous said...

Jeg er pheeeeet daaa :D
Jeg liker også den nye headeren! <3

Klem Caroline

Aina said...

HIhihihihihi selvfølgelig er duu det(: aw, takk<3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails