Beeflower

Thursday 10 September 2009

fidelity

hohohoho jeg kjedet meg på morgen idag og filmet littegranne, og det var jo ikke veldig interresant, men. og jeg sitteruten sminke ja, for jeg var veldig sportslig på naturfagutflukten skjønner duuuuu.

Jeg har gått en evig lang naturfag utflukt i dag og det var tungt og langt og morsomt og slitsomt ogogogoogog.
Therese var med meg hjem fra skolen i dag og det var jo koselig! vi spiste vegetarburgere og hun synes det var bedre enn kjøttburgere og sa hun kunne overlevd som vegetarianer faktisk. Også var hun helt betatt av Amadeus og vi syns at han likner veldig på den første Amadeus'en vi hadde.
Idag måtte jeg rydde rommet mitt fordi vi får besøk av nederlendere snart. det er veldig fint egentlig.
nå skal jeg drikkekaffe og kose meg, før jeg skal øve litt.
OG jeg har begynt å bli syk, å guri.
og jeg vil bare si at jeg er sterkt i mot FRP.
Frp sier de vil ta vekk nynorsk men hallo mennesker, våkne opp. Nynorsk vil det ta evigheter å fjerne, det er en lov og lover tar årevis å fjerne, bekreftet osv. minst femår vil jeg tippe. i tillegg vil de privatisere alt, dvs at all sport, kulturskolen osv vil skje på privaten. De er i mot homofile på en måte. og de vil sende asylsøkerene til afrika.
værsåsnill. forstå dette.
Jeg må jo nesten også si at jeg poppet innom bloggen til Jørgen( http://www.ukult.blogspot.com/ ) og der var det en sang av Regina Spektor som jeg har blitt helt avhengig av!
Dagens setning går til André som sa dette så fantastisk: Jeg hadde vært helt lost hvis jeg hadde vært skummel i Drammen.


Vi fant en söt marihönee!


The amazing class liksom men vi mangler Caroline, som har skadet foten sin..:( ♥ Og Charleen som jeg ikke aner hvordan det går med og det er frustrerende.. ♥


EN MEGASÔT SOPP!


Therese er söt.



6 comments:

Dinia said...

Aina, Du er så søt♥

Aina said...

Takk, Dinia :D ♥

anniken. said...

sv; taakktakk : D

enig, soppen var dritsøt ! : D

Elise said...

aww, så utrolig søt blogg og utrolig søt jente <3

Aina said...

aw Takk! :D
Og sv er BEST! ♥
:D

Anonymous said...

Kremt kremt kremt !

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails