Beeflower

Sunday 27 September 2009

Dream Theater konserten!! KUNNE IKKE BLITT BEDRE!


Jeg våknet i dag med vondt i hals, nakke, rygg og bein og det føltes alldeles deilig. Det er følelsen etter en utrolig mega fantastisk konsert. Julie, Karo og meg sto på andre rad og var bare noen meter fra John og James og vi smelta! Jeg sier det nok engang Mike sitt trommesett er utrolig! fire basstrommer, og 20-30 trommer! det er amazzing!!!!!!!!!!
Jeg elsket når Dream Theater kom på scenen og de lagde torden og lyn og 'Nightmare to remember' ble spilt. Jeg følte grøssninger over hele kroppen og ja, det var helt unikt!
Det første oppvarmingsbandet så ut til å bli bra(kvinnelig vokalist + fiolin) helt til de begynte å spille og publikum ble lamslått, det var jo ikke bra i det hele tatt etter min mening.
Det andre bandet(BigElf) var ganske bra og jeg tror jeg skal begynne å høre på dem.
Opeth - Hva kan jeg si, jaa, det var bra!
Dream Theater - KAN iKKE SAMMENLIGNES ENGANG!
Jeg kan nesten ikke vente til neste konsert, hvis det blir en neste! ♥
ahh, så nå spiser jeg kaka til søstra mi og koser meg. Jeg har øvd en time og har en og en halv igjen. Og jeg gleder meg! :]
  • Hvordan var lørdagen deres?
Love Aïna.

6 comments:

Dreaming said...

Helt samme som din for samme konserten var jeg også på ;)

Dreaming said...

Hehe, sant nok. Jeg skriver bloginnlegg om det nå. Husker du kanskje hvilken sang de avslutta med?

Dreaming said...

SV: Huff da, håper det gikk greit med henne! Prøver å huske alle sangene de spilte men er ikke sikker fordi jeg var bare så happy over å være der at jeg glemte alt annet :P Husker du kanskje noen flere enn de jeg har skrevet?

PS: Utrolig nok tror jeg at jeg så deg på toget på veien tilbake. Du satt med 5 andre jenter og dere snakket om en festival i England som hun ene hadde vært på? Jeg satt rett ovenfor dere ;)

Joliee said...

Er ganske sikker på at det var A Nightmare To Remember, A Rite Of Passage, Keyboard soloooo, Prophets of War, The Dance of Eternity, One Last Time, Solitary Shell, In The Name Of God og til slutt var det vel The Count Of Tuscany, selv om jeg ikke var helt med da. hohoo

Dreaming said...

Jøss, da hadde jeg jo fått med meg alle sammen jo :D

Aina said...

Jaa, tror jeg så deg og! :]

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails