Beeflower

Thursday 17 September 2009

Le cinema

Vi var på kino med fransk klassen i dag og så "Coco avant chanel" tror jeg, hvertfall het den "Coco før Chanel" på norsk. Det er en veldig bra film og kan anbefales. Jeg trodde det skulle være en veldig "døll" film, men faktisk er det en veldig bra film og det er sikkert fordi det er så fine skuespillere med.
Jeg har sittet med Naturfag og matte i hele dag for i morgen er det prøve i matte.
Jeg har også øvd godt i dag til å være syk, men jeg er snart frisk.
og jeg har diskutert politikk og jeg har funnet ut at jeg angrer på at jeg i det hele tatt involverte meg i politikken. og jeg har spist brownies og løpt til bussen og hostet og gått med fintfint skjerf.
Jeg vil få æren av å reklamere på Therese(E-T) sin blogg: www.invisebile.blogg.no
Gleder meg veldig til lørdag for da skal jeg og Charlotte på café, og skal jeg møte Therese og vi skal på shopping i Drammen, skulle gjerne hatt med Caroline, men hun kan ikke...
Og man kan vel si det sånn at jeg sto opp med feil bein i dag, men fikk det siden satt det på plass.
og jeg er dypt forelsket i kjolene i filmen vi så i fransken, virkelig, noe av det vakreste jeg har sett.
Jeg har sittet på bussholdeplassen og sett regnet komme og gå og jeg har tenkt på hvor mange minutter som blir til timer som jeg tilbringer på den bussholdeplassen og jeg har tenkt på hvor sosialt det er å sitte på den bussen, ta bussen, vente på bussen, og for ikke å snakke om miljøvennlig.

Theresee♥


Meg og Therese og doooo

hoohho

Og Aina - Therese - Caroline på mcdonalds ♥

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails