Beeflower

Friday 25 September 2009

Egentlig.

Fritimer og brownies og alt mulig. jeg tenkte jeg skulle diskutere brownies.
Brownies er noe du spiser. Det er nammenam. Og de er onde. Uten at du egentlig vet det.
Du vil ha det og kan aldri få nok av det. Det står på bordet og frister. Men du vil ha kaka for deg selv så ingen andre skal få og bare du. Men det vet du at du ikke kan. For man må jo dele. Så da spiser du så fort du kan så du kan få i deg så mange som mulig før de andre blir ferdige, men da får du vondt i magen og du får ikke nytt dem. Man blir også feit av å spise for mange. Hvorfor fant dere opp brownies mennesker?..Jeg elsker brownies. med elsker i kursiv. for å elske er et uttrykk som blir brukt for mye av fjortisser som ikke forstår hvor stort"å elske" egentlig er, hvor stort omfang og hvor stor betydning det egentlig har.
Jeg aner ikke egentlig jeg innser hvor kjedelig liv jeg har, bortsett fra söte venner, men ja. jeg vil ha en drastisk forandring eller endring snart. Noe nytt liksom.
og jeg er klar for ferie og London.
og nå skal jeg gjøre fransk med Therese, og jeg forstår ikke egentlig fransk lengre.

1 comment:

Synne Helene said...

Tusen takk ironisk, naa sitter jeg her og har enormt lyst paa brownies, men det er ikke noe brownies her... :( Brownies er faktisk en cookietype ifoelge heimkunnskapslaereren min.

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails