Beeflower

Sunday 20 September 2009

Marilyn Monroe

Heisann!
'Jeg savner internetten på skolepcen min.Jeg savner deres kommentarer.Jeg savner Anette. Jeg savner Therese og Caroline.Jeg savner å kjede meg.Jeg savner å spise brownies.Jeg savner å spille og snart skal jeg øve.Jeg savner mat.Jeg savner å farge håret. Jeg savner litt at jeg var blondine i noen minutter, jeg kunne faktisk gjort så jeg så ut som Marilyn Monroe.Jeg savner å gå på kafé, noen som blir med?.Jeg savner å gjøre noe drastiskt i helgene.Jeg savner ikke ungdomskolen, men vennene jeg hadde der.jeg savner.'

Og jeg skal kjøpe meg en parykk for morro skyld.

  • Hva syns dere om den nye headeren?

  • Hva syns dere om jeg farger håret mitt platina blondt og ordner det sånn fint og Marilyn Monroe aktig?

  • Noen som kan hjelpe meg med skolepcen?

Love Aïna.


No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails