Beeflower

Tuesday 29 September 2009

Orphan

Idag var jeg på kino med Anette og så Orphan. Det var en skrekkelig film, men ikke så bra som The unborn. Jeg orker ikke og vil ikke tenke mere på filmen, da får jeg litt angst.
Akkurat nå koser jeg med Twilight og har bestemt meg for å bruke tid på å lese alle bøkene på nytt.
I morgen tidlig reiser jeg til London for fire dager; vi skal shoppe, gå på kafé, Maddamtoussau(veit ikke hvordan det skrives nei) og musical.
Det blir fint, også vet jeg om noen andre koselige mennesker som også skal dit.
Jeg legger inn et bilde fra kinoen vi så så kan dere jo vurdere.
og jeg får angst av bare bildet. Selvom hun har alldeles nydelige klær på filmen..

Og jaa jeg vet det heter Hattifnatt men jeg kaller det Haffifnatt, så det så!

Nattinatt! Preijkast!

Love Aïna.

1 comment:

evita nuh said...

this movie is awesome! :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails