Beeflower

Monday 14 September 2009

The call - Regina Spektor

Nå hører jeg på söte Regina Spektor og jeg tror jeg elsker musikken hennes; The call, er en veldig søt sang.

Og Jeg prøver å få meg selv til å innse at neglene mine er kjempe stygge og jeg må lakkere dem eller noe. men jeg klarer ingen lukter uten at jeg blir smålig kvalm. Men vær positiv så går det braa.

Så her sitter jeg da og hører på Regina Spektor mens jeg pusser nesa og hoster og har det koselig med meg selv.

Jeg vurderer å se Pans Labyrinth engang til bare fordi den er evig lang ogmegasupersøt og jeg har ikke noe bedre å ta meg til.

Halsen brenner og jeg vet, jaa jeg liker å klage.

Og hvordan det skal gå med øving når jeg er så syk aner jeg ikke hvordan kommer til å ende, men jeg regenr med å øve mentalt endel og høre på andres innspillinger.

Og jeg vurderer å lese twilight serien omigjen, men da trenger jeg bok nummer to som Sondre fremdeles låner av meg.


  • Har duu noen tips til meg når det gjelder sanger jeg bør høre, blogger jeg bør lese, bøker jeg bør lese eller filmer jeg bør se?

Her har du meg som syk gærning.

Og jeg har vurdert/vurderer å farge håret mitt brunt, har du noen formening om det?

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails