Beeflower

Saturday 12 September 2009

La musique

"Musikken er målet, teknikken er bare middelet." et sitat fra lillesøster og guri, det er kjempe genialt.

"Hvis du er i et bryllup og bestemor kommer bort til deg som normalt. gir deg et klapp på skulderen og sier; neste gang er det din tur, så venter du bare til en begravelse begge dere to er i, så går du bort til henne og sier; Neste gang er det DIN tur." sitat fra rytmikklæreren min på nmh.


Jeg har danset og improvisert og hatt rytmikkundervisning ogogogog. Det kom nye mennesker jeg ble kjent med og det var fine mennesker som ga meg rød-grønt armbånd.
jeg har ledd og grått og kost meg med å tatt feil tog og jeg er så sliten at jeg ikke klarer å skrive nesten lengre og jeg får ikke sove lenge på en stund og ja. Jeg kan ikke vente til å få tilbake min egen seng og mitt eget rom så jeg kan sove en hel natt!
Men ta livet med et smil og gled deg alltid over det du kan, det fins da alltids noe positivt, eller hva?





Fredrikke - Julie


Rødgrønt armbåndet mitt.


Moccakaffen min som var fantastisk.


Amadeus ofcourse.



MEG OPPNED

7 comments:

Veronica said...

du som ikke ville på TUP engang! urettferdig

Aina said...

jeg syns det er fint nå og unnskyld da, men hvis du hadde prøvespilt hadde sikkert jeg ikke kommet inn engang. men jeg vil nå, selvom egentlig du fortjener den, for jeg er sikker på at alle jeg spør vil si at du er best OG VÆR SÅ SNILL IKKE NEKT MEG INNSE DET! ♥ *mener det snilt*

Anonymous said...

Amadeus ! <3

- Caroline

Eirin said...

sv: NEI! det har jeg da veldig ikke:0 nå lurer jeg på hva det var som fikk deg til å tro det?

anniken. said...

mmm, muffins, mmm, USA : D

Aina said...

At du liker ikke sv liksom eller? *forvirret*

Veronica said...

SV: means SVAR x)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails