Beeflower

Friday 25 September 2009

Le francaise(og jeg vet ikke hvordan jeg får sånn ting under c'en nei)

Franske baiseprøven som gikk greit, bortsett fra den siste oppgaven og et ord jeg ikke kom på og jaa, jeg skjønner ikke fransk lengre jeg tror jeg. Jeg likte fransk virkelig godt før også kom jeg på 'lycée'. Bah! Det verste er at jeg vil forstå det, men det er jo så vanskelig. Hvorfor må de besteste fagene være vanskeligst? BAH.
Jeg vil virkelig ikke lære mer fransk hvis det skal fortsette å være så vanskelig tror jeg.

Jeg klarer ikke naturfag læreren min som sier at miljø
trenger vi ikke bry oss om for Norge slipper jo ikke ut noe CO2.. Nei da, ikke i det hele tatt. Han bare ser ikke at det går ann å vise litt intiativ, være kreativ. Han tar det ikke alvorlig og det irriterer meg grenseløst.
Men heldigvis slipper vi å ha han i matte for han skal ha 'T' gruppa og jeg er på 'P'gruppa.
Så det var jo fint.

Nå følte jeg dette ble et veldig klage innlegg og det mener jeg ikke. Jeg mener ikke å klage, så det beklager jeg.

Jeg går ofte å lufter panna mi for tiden merker jeg. Jeg bare synes at pannelugg er litt slitsomt til tider. Men gurii, hva ser jeg best ut med? Pannelugg eller uten pannelugg?
hmm....

2 comments:

Synne Helene said...

Jeg vil laere fransk!

Jeg liker den lille skriften paa toppen, "lever i sin egen lille boble". Det er jo derfor bloggen min heter Synnes boble :D

Synne Helene said...

Nei, jeg vil ikke at du skal endre det. Hehe, jeg bare syntes det var saa fint at noen andre ogsaa bruker det uttrykket :)

Ordbekreftelse: statene
Det er jo der jeg er, i statene! :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails