Beeflower

Friday 16 October 2009

Bilder, spilling og lørdagen


Jeg prøver å distrahere meg selv med tanker, spilling og bildetaing. Jeg går turer med Amadeus, jeg gjør alt. Men. Nervene overtar med engang de får sjansen og de er megateite, er dere nervøs noen gang?
Mamma er blitt megasyk, dagen før dagen. veldig fint må jeg si.
Jeg vurderer å putte på litt sminke og ta noen bilder for morroskyld.
Ny header er fint vøtt.
Vel, jeg skal altså prøve å glede meg til i morgen, eller jeg aner ikke.
Uansett; jeg vil anbefale en veldig fin blogg som jeg har nesten blitt avhengig av. Den er utrolig bra og virkelig, den anbefales til de grader! http://lindaajohansen.blogg.no/
Så hvorfor ikke bruke maks 10min på å sjekke innom?
Nei, nå får jeg se å finne på ettellerannet.
istedet for å bruke dagen på brownies-spising, kaffe-drikking og blogging.
ikke det at det er negativt da. (:
Hohohohohohooh.

Love Aina



1 comment:

Linda Johansen said...

Så utrolig koselig ! Dette satt jeg veldig stor pris på :) Akkurat nå er jeg i Göteborg, men så snart jeg kommer hjem skal jeg legge ut de nye tekstene jeg har skreevet ! :D Håper du føllger meg videre på ferden, kjempekoselig at du liker bloggen min :) Din er også kjempefin. tror du akkurat har fått deg en ny fast leser :) Men som sagt, mer blogging når jeg kommer hjem. Snakkes !

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails