Beeflower

Thursday 29 October 2009

secondhand serenade

I dag er det OD-dag og jeg vil steke vafler med Vero, men får jeg lov til å gå ut da, gitt? Neidaaa. Jeg må heller være hjemme og vaske og bli frisk og rydde rom ogogogogog ja.
Så her sitter jeg da og hører på fin musikk med spotify-reklame-pauser.
Musikk lista mi er fantastisk merkelig for tiden;
Love story - Taylor Swift
Slipped Away - Avril Lavinge
Like You - Evanescence
You're the only one - Maria Mena
He's hurting me - Maria Mena
Obsessed - Miley Cyrus(!!!!!!!!!!)
Eet - Regina Spektor
Bring me to life - Evanescence
Goodbye - Miley Cyrus (!!!!!!!!!)
If a song could get me you - Marit Larsen
Under the surface - Marit Larsen
All that Im Living for - Evanescence
Can I have this dance - High school Musical, Troy and Gabriella
og diverse sanger fra secondhand serenade noe som virkelig kan anbefalest; Last Time er en fin sang.

Dette er den sææææææreste musikksamlingen jeg har hatt på lenge tror jeg, men det er jo veldig fin musikk. jajaja.
denne uka har gått med til øving, 'åblisyk', å nesten ikke spise noe lengre, rydde rom, korfremføringer, stresse-løping, kaffe, mer kakao, pussing av nese, litt mer øving, men mentalt.
jess daaaa. Hvordan har deres uke vært??

Hva skal dere ha på dere på Halloweeen egentlig og hva skal dere væree og hvor skal dere?
Jeg har veldig fine planer for Halloween og denne kjolen blir en del av antrekket;
Og jeg skal være vampyyr, tenk!

Love Aina


1 comment:

aina' said...

håper du tar bilde av deg som vampyr, gleder meg :-D jeg skal være romvesen men det vet du vel ;D hehe.
Håper du får en fin dag og blir ordentlig frisk :-D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails