Beeflower

Wednesday 21 October 2009

Long time no see

HOhohohohooh
Jeg har ikke blogget på en stund og det beklager jeg virkelig, selvom ingen har savnet det da, kanskje et tegn?
Jeg blogger uansett, det er litt fint.
Akkurat nå spiser jeg faktisk Lier-lefse eller noe og det er megagodt samtidig som jeg drikker iste fra Sverige. Jeg har fått en feit, diger og megateit kalkulator og jeg har fått en utrolig fin jakke som jeg liker veldig godt. egentlig må jeg gjøre matte, men. i morgen er det naturfagsprøve og jeg kan ingenting fordi jeg heller vil øve saxofon når jeg ikke har vondt i hodet, noe galt i det? Også har jeg vondt i mitt hode.
Ellers så ruller det og går, heihå. Jeg har vel ikke så mye å skrive egentlig. Det er mye som skjer fortiden overalt.
Jeg sier bare ett ord, som jeg helst prøver å unngå; S T R E S S.


Her er den fine jakka jeg har kjøpt meg, eller som mamma kjøpte for meg og JA jeg liker den.

Love Aina


2 comments:

Kaja said...

Kjenner at jeg ikke helt savner naturfag altså :P
Endte alltid opp med å gjøre alt mulig annet.. (A)

Joliè said...

Det var en finlekker jakke må jeg si!:D:D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails