Beeflower

Monday 12 October 2009

Nettvett

NEI, jeg klarte virkelig ikke å holde meg unnabloggen, hihi.
Savnet meg allerede?? hohoho
jeg har hittil bare hørt på klassissk musikk og koser meg stortsett med det! <3.
Link til nettvett: http://www2.skolenettet.no/ettklikk/index.html
Dette er en side med hvilke rettigheter som finnes på nettet og hvordan og for hva du kan bli straffet for. Jeg ble skremt, det var mye av dette jeg ikke visste fra før av, og jeg hater at jeg oppdager ting for sent. så for dere som er like teite som meg og ennå ikke vet slike ting som egentlig alle andre vet så værtfall les litti granne.
Jeg trodde bare ikke folk tok det seriøst.
Jeg lovte Jørgen å reklamere for bloggen hans. Den er: www.ukult.blogspot.com
Grunnen til at jeg leser bloggen hans er fordi:
  • Han skriver utrolig bra.
  • Jeg smiler som regel av det han skriver.
  • Jeg ser på han som en av mine venner.
Så gå innom bloggen hans, den er veldig bra.
Da har jeg vel sagt mitt for i kveld, på tide med litt engelsk!
jippii!!
et gliiis fra meg, heiho! ja, jeg så sånn ut idag, uten sminke og hele pakka x)

Q: Har du en morsom blogg du leser og vil foreslå?
Q: Visste du om disse lovene?

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails