Beeflower

Sunday 18 October 2009

Jeg har blitt utfordret!

Av; http://mandelpiken.blogg.no/

Spørsmålene går som følger:

1. Skriv 10 ting om deg selv.
2. Legg ut 1 bilde som er et av dine beste minner. Fortell om det.
3. Legg også ut et bilde du liker, og fortell hvorfor.
4. Også et bilde du IKKE liker, og hvorfor du ikke liker det.
5. Så utfordrer du 5 til.

okidoki:

1:

1. jeg har fått fire fine plasseringer denne helgen
2. Jeg bruker ikke masse sminke lengre
3. jeg har en myemye søtere stil enn jeg hadde før, for før var jeg stygg
4. Jeg elsker å spille saxofon
5. jeg klarer meg ikke uten brownies.
6. jeg har fantastiske venner nå
7. for tiden er jeg mye sur og det beklager jeg mye, vet ikke hva som går av meg, egentlig
8. bloggen min liker kommentarer, men kommentarer liker ikke bloggen min (og ja bloggen er litt meg også.
9. Jeg er glad i familien min
10. Jeg liker ikke å såre andre mennesker


2


Katie, meg og Veronica
Vi hadde et overnattingsparty, og Carolyn kom senere, det var dagen vi skulle dra fra Usa, vi var alle veldig triste, men vi hadde det megagøy.

3

Fordi jeg hadde det utroligmega morsomt den dagen, og det var utrolig koselig med gamlegjengen! <3
3
fordi det får meg til å savne Usaturen megamasse.


4
Jeg utfordrer:
www.verosopp.blogspot.com - Veronica
www.ukult.blogspot.com
http://anderseple.blogspot.com/ - Anders
http://lifeandstyle.blogg.no
http://pumpkinpie.blogg.no/
De andre linkene ville tulle, men navnene dems er; Jørgen, Fredrikke og Anniken

3 comments:

Veronica said...

hmmm, utfordring.

og gratulerer igjen massemasse

Linda Johansen said...

Sb ; Hei igjen ! :) Så utrolig morsomt at du spør. Men nei, desverre jeg har aldri danset ballet. Men jeg kjenner en ballerina som går på skole i USA nå. Jeg vet hvem hun er, men jeg kjenner henne ikke sånnsett - hvis du skjønner hva jeg mener ? Og egentlig aner jeg ikke hvor jeg får alle disse ordene fra. Jeg bare fant det fantastiske bildet, også begynte jeg å tenke over hvor mye man er nødt til å presse seg for å lykkes som ballerina. det skal mye til for å nå så langt, så jeg tenkte jeg ville skrive en tekst hvor liksom jeg var en ballerina :) Høres kanskje rart ut, og jeg har absolutt ikek tenkt til å bli en ballerina. Jeg bare syns at dansen er så fasinerende og vakker.

- Og hvis du ikke visset det, så driver jeg veldig masse med musikk. Jeg spiller i korps, noe jeg har gjort i snart 9 år :) Dessuten spiller jeg fotball, og jeg er veldig glad i å synge å tegne. Og skrive selvfølgelig. Ellers finens det ikke noe annet jeg er kind of '' profosjonell '' i. Hehe, søt du :D Tusen takk for at du kommenterer bloggen min så offte forresten !

Linda @ www.lindaajohansen.blogg.no

Anonymous said...

Hoho, utfordringer er boring :( <3

- Caroline

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails