Beeflower

Sunday 4 October 2009

Økologisk kaffe

Ja'aa, nå sitter jeg her å venter på å få nyte økologisk kaffe. Jeg fikk den i et nett med økologiske varer av noen folk på Magasinet i går.
I dag har jeg en utrolig slapp dag hvor jeg hører på Emilie Autumn, ser på bilder fra London, beundrer den söte boka mi med alle de teite tingene som jeg skal gjøre(jeg har jo valgt det selv og det er jo morsomt, bare blir litt små irritert til tider) også skal jeg snart spille kort med søsteren min og øve skal jeg også.
Jeg tør egentlig ikke å lese videre i serien av twilight-sagaen for jeg vet hva som skjer og New Moon er bare megatrist og masse Jacob..
Jeg drømmer utrolig sære drømmer (eller skal jeg si mareritt) for tiden, og det er ikke gøy.
Og jeg har nå gjort ferdig norskprosjektet mitt og engelskprosjektet mitt.
Jeg legger ved bilde av den söte kaffen og den söte Emilie Autumn cd'en min i rosa, siden det er til en god sak :). jeg prøvde å legge ved video-norskprosjektet mitt om Therese, men det ville ikke blogspot.



6 comments:

Eirin said...

jo vanligvis, men siden det er en barnebok er den så enkelt skrevet. Filmen får på en måte fram enda mer følelser. Tror jeg gråt av boka, fordi jeg hadde sett filmen faktisk. Vært en tur i drammen, så har blitt litt bevegelse hvertfall ;)

Kaja said...

Twilight er utrolig nydelige bøker! Eneren har jeg i pocket verson, og den detter snart fra hverandre. Så godt lest er den! Stakar boka mi...

Var økologisk kaffe godt? Sitter her med first price kaffe, noe som ikke kan anbefales :P

Elise said...

Emilie Autumn :D

Caroline Bøhn Hansen said...

SV: Jeg får ikke lov av Julia å konvertere :ooo
Hihii, søtaa ! <3

Jenny said...

Hei! Første gang jeg er inne på bloggen din og jeg digger den allerede. Du har fått en ny fast leser! Liker at du er vegeterianer osv, for det er jeg også :)
Tror jeg gikk på samme skole som deg på ungdomskolen, bare et klassetrinn over din hehe.

Aina said...

SV, Jenny: Takk, bra a tjeg skriver for noen :D jaa, det kan hende, jeg e rdårlig til å huskee, så ja, men jeg kan trenge en ny venn :D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails