Beeflower

Tuesday 13 October 2009

HeisannHoppsan, guri


Jeg har klart surret meg bort til Oslo uten en Veronica, men jeg klarte å komme fem min for sent. Jeg går tregt. jeg har tatt tog med Anja og vi har snakket om alt og ingenting. Jeg har spis masse kjeks og boller og saft og gurimalla jeg kommer til å bli god og rund. jeg har sett ut som en blanding av en nisse og en hippie i dag. Sekken min er tung, og nå skal jeg egentlig gjøre masse matte.
Jeg har lyst på kaffe og jeg vil øve. men kaffe er det for sent til.
også lurer jeg på hvorfor det er så interessant å lese blogger, det er rart at man blogger egentlig.
Amadeus bjeffer som en gæææærning nå hvis du lurte x)
og dette kommer til å bli nok et innlegg med null kommentarer.
Hvorfor sier folk at jeg har kul stil også ser folk kjempe rart på meg på gaten? Jeg bare lurer.
Stil, utseene er noe herk egentlig. Gutta trenger bare å barbere sjegget de, de slipper sminke og perfekt stil. ew.
Jeg har lyst til å sette meg ned med en film og en god kopp med kakao og peisen tent på, men det kommer vel ikke til å skje, eller?
"Life's how you make it", vel der sa jeg det selv, jeg tror jeg er en hippie på alle måter i dag, og det er vel ikke negativt? Men jeg går ikke på dop da selvfølgelig.

Vel, bilde ovenfor er fra i dag, jeg tenkte jeg trengte et bilde og det er rosa, jeg liker å reklamere for "mot brystkreft".

Ja, denne dagen har vært nok så innholdsrik med lekser i gymmen, S-klassen og hele pakka.


For tiden føler jeg meg ganske nummen når det gjelder følelser. Har det vanskelig for å fokusere og ikke la vær å tenke. Jeg har det ganske vanskelig med å være i virkeligheten og jeg vet hvorfor. så denne sangen passer veldig fint syns jeg.
http://www.youtube.com/watch?v=CFM2XLBDF74
Den er fin som stemnings musikk..

2 comments:

Fredrikke said...

fin sang, vennen!
bilde i rosa var fint! du kan jo tenke på å lage noe lignene neste gang du skal ha ny header?
Følelsene dine vil nok fikse seg snart, dette er sjebenen og har en mening, bare vent å se!
:-) <3

eirinsurr said...

nå skal ikke jeg komme å legge igjen kommentar å være teit og slem og alt mulig, men jeg måtte bare si at jeg sleit skikkelig med å lese, for teksten var så ekstremt liten! kanskje en liten ting til ettertanke? uansett, fine bilder og alltingen :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails