Beeflower

Sunday 25 October 2009

I can still stand it, and sorry seems to be the hardest word.

Jeg tenker og tenker, kakao og kaffe, jeg er ikke med, jeg er fjern og er i koma, klarer ingenting lenger, hva skal jeg gjøre?, jeg har vært på megakoselig kveld hos Karo på fredag til lørdag og på bussen hjem slo jeg av en prat med Synne, jeg har vært med Julie, jeg har vært på nattåpent på Gulskogen, Jeg har vært på SaxPistols øvelse og Gudtjeneste med gammelfolk og spilt, og jeg har spilt chembalo som er "hjemmelaget" og tatt bilde av den med mitt fantastiske mobil-kamera og jeg har gjort masse og jeg vil bare sove jeg. Dette ble et veldig depressivt innlegg, huff, jeg beklager!
Nå skal jeg gjøre naturfagprosjekt om papirfly, yeey me.
og jeg skal høre på musikk og ja.
hoohooo, hvordan har helgen deres vært daa?
her er det jeg kjøptepå nattåpent

chembaloo


Then you changed the words and my heart is empty.

1 comment:

Kaja said...

Ja, depressivt innlegg :P Neida! :)

Hvordan lager man en hjemmelaget cembalo? :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails