Beeflower

Sunday 11 October 2009

Sweeney Todd

Sweeney Todd er en fin film og ikke en stygg en. Sånn er det bare, no discusion.
Nå sitter jeg å spiser brownies(igjen(!)) og hører på musikk.
Jeg har spilt på NMH idag(konsert), jeg har vært på bursdag(!) Therese sin, jeg har hatt på meg den pene barokk-kjolen min, jeg har angret meg litt på diverse, jeg har har humørsvingninger til de grader.
Det gikk helt greit å spille(værtfall i forhold til hvordan jeg trodde det ville gå), fikk skryt, så da ble jeg sannelig litt glad.
Bursdagen til Therese var fantastisk. Det var mange koselige mennesker som jeg ble kjent med der. Kjent i skråskrift fordi det kan du spørre om hvis det virkelig er så interresant.
Søss var på Rybak konsert, som jeg også egentlig skulle dra på, men jeg ditcha han foran Therese og hennes Rød-Svart bursdag. Noe som beviser hvor glad jeg er i henne, siden det er gøy å gaule med på en konsert du ikke trenger å konse på, uansett. Jeg er glad jeg tok den avgjørelsen som jeg gjorde.
Folk likte ikke Sweeney Todd. De er rare de. Men jeg liker den.
Og kameraet mitt døde på bursdagen så det blir dessverre ingen bilder fra bursdagen..




Slik ser jeg da ut nå :

3 comments:

Synneopsis said...

Sweeney Todd er på en måte en fin film. Masse flinke skuespillere har den; Bonham-Carter, Depp og Cohen :) Og flinke directoren da. Den er bra laget, og musikken er herlig... men jeg blir fortsatt kvalm bare av tanken på at de paiene...

Kristin said...

Tror jeg har sett litt av den filmen, men den er litt skummel, er den ikke? :D
sv. jaa, har hørt at dere er i matteklasse, koslig da :) Her står alt bra til, homper og går ;) haha

izzha07 said...

SV: jo, jeg får veldig dårlig samvittighet, for jeg hater all slags dyremisshandling. Men mine UGGS er heldigvis ikke ekte, så de er ikke laget av ekte pels.

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails