Beeflower

Wednesday 7 October 2009

Ma soeur

Jeg tenkte jeg skulle henrette dette innlegget til henne. Det er ikke mange som har en så söt søster som lager mat til deg til du kommer hjem, har gått tur med hunden, lar deg få det beste rommet å øve på og støtter deg, alltid. Hvis det er noe jeg spør om så henter hun det, eller gjør det for meg, og dette har bare skjedd det siste halvåret.
Jeg vil bare si at jeg er utrolig stolt av henne. Hun er blitt utrolig flink på fløyte, hun får bare seksere og femmere på karakterkortet.
Selvom hun ikke har så utrolig bra musikk smak når det gjelder fritiden, så bryr det meg ikke så mye, hun har sin helt egen stil når det gjelder valg av klær.
Før følte jeg ikke at jeg var så glad i familien min, jeg bare sa det, men nå på videregående har jeg blitt mer og mer glad i familien min for hver dag som går.
Noen fakta om Julie:
  • Hun spiller fløyte og har spilt siden hun var fem år.
  • Hun har et temperement som ikke noe kan sammenlignes med, dvs at hun blir sint og det til de grader også.
  • Hun er utrolig god på skolen, som sagt bare seksere og femmere.
  • Hun har en utrolig fantasi, hun lager de mest fantastiske overskrifene jeg noen gang har sett.
  • Hun får meg alltid i godt humør.
  • Hun er en utrolig koselig person siden hun lager kake og mat til meg hele tiden, selv med åtte lekser på planen til neste dag.
  • Hun kommer til å nå langt i livet.
Jeg er utrolig glad i deg Julie og kunne ikke tenkt meg en bedre søster.

- Love Aïna
Pannekakene hun lagde til meg med grovt mel :)
Meg og søss for et halvt år siden og jeg har blondt hår, min naturligefarge
Søstra mi.


åsså slenger vi med en rekke fire bilder av meg som sitter i ti min hver dag og kjeder meg på bussholdeplassen :)

4 comments:

Veronica said...

Hahaha, morrohåret ditt!

Synne Helene said...

Saa koselig innlegg. Det inspirerer meg til aa skrive om min Lille Vilde, men jeg tror jeg sparer det til begynnelsen av desember :)

Jenny said...

Elsker stilen din! :)
Men, kunne du ha laget et innlegg om hvordan du sminker deg? Og hvilken merker du bruker osv.

Aina said...

Takk, ja selvfølgelig kan jeg det! :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails