Beeflower

Thursday 8 October 2009

Korps tenk!

Jeg skal spise mat, jeg skal drikke kaffe og jeg skal gjøre lekser. Jeg må øve, jeg må slutte med å sitte her nå, jeg må gå tur med Amadeus og jeg må. Jeg må jeg må jeg må. må og skal er to ord jeg ikke skal bruke, men men.
jeg skal også på korps idag og jeg gleder meg, siden det er så mange som spør om jeg skal komme på korpset den og den gangen, da er bare så koselig å komme på korps, når du vet at du blir savnet!
Jeg har lyst på brownies og jeg blir mer og mer usunn for hver dag. og bussen var mega over full med folk og Amadeus og jeg ble redd for en mann med rosa sekk som ikke gadd å gi oss plass(han kunne holdt sykkelen litt, istedet for at jeg og Amadeus måtte stå bakerst i bussen uten seter, Amadeus ble livredd, vi kunne få sittet i stedet for at sykkelen skulle dekke over alle bussetene.).
Jeg er sulte, på tide med mat(!).
og jeg liker egentlig ikke denne helgen helt, men jeg skal på Therese sin bursdag da, og det blir sikkert megakoselig! ♥
Slenger med bilde av Amadeus, sånn ser han ut når han får godbit.


Og et bilde fra i går kveld, ja, jeg var litt sliten.

1 comment:

Anonymous said...

SV: Det går bra, men det er litt vondt å føle at jeg savner noe! Og jeg fant ut nå at jeg savner det veldig mye, men det går vell bedre etter hvert !

Jaaa, megateit! Menne det funker jo når man er seg seelv ! :D

- Caroline

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails