Beeflower

Sunday 11 October 2009

Nei, nå altså.

Jeg spiser altfor mye brownies, kan noen ta de fra meg? Jeg starten dagen med en god frokost meed brownies og iste, så saxpistols, så kafé med Julie (ikke søsteren min altså) og mc'ern med Julie. Der spiste vi Donuts(altså lusjen vår) og pompfrites(vet ikke hvordan det skrives nei). Jeg har øvet en tre kvarter og skal fortsette med 2x denne økten. Jeg skal laste over masse klassissk musikk, masse saxofon og nerde på dette siste uken før konkurransen, nemlig prosjektet vårt, til meg og Julie.
Nå skal jeg øve snart og genseren min klør masse, den er grønn.
Jeg vet ikke om jeg vil på skolen i morgen, og jeg har fått rosa igjen(!), for dere som ikke skjønner så er det helt fint det.
Jeg gleder meg til å spille til helgen faktisk, bare kose meg skal jeg. Det er arbeidet foran som teller og jeg må værtfall si til meg selv at jeg gleder meg og jeg må tro på det.
Igjen kommer ord jeg skal prøve å unngå. æisj.
egentlig skulle jeg og Julie ha en "stopp å sitte på pc'en i én uke"-greie, men det kommer jo ikke til å funke, for den blir jo effektivt brukt på skolen, så da tenker jeg meg at ingen pc sitting hjemme fra og med mandag til fredag, denne uken. Så hvis jeg ikke blogger på en stund, er det derfor, jeg kommer jo ikke til å forlate dere altså :).

  • Q: Hvorfor legger man ut så mange bilder av seg selv på nettet?
Julie og meg for ca et år og noen månder siden:


Dette er nå:



Forandring? :)

1 comment:

Fredrikke said...

STOR FORANDRING!:-D

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails