Beeflower

Saturday 3 October 2009

Back from London

Jeg kommer i en bok, jeg har blitt tatt bilde av several people som ville ha meg i klessamlingen sin og elsket stilen min. Jeg har kjøpt söt hatt, söt kåpe, söt jakke, söt kjole, söte selskapshansker mange smykker, jeg tenker på engelsk, jeg har fått ett morsomt stykke av mamma, jeg har fått ny sopranreim, jeg har drukket kaffe på starbucks overmye så jeg nesten er blitt avhengig, jeg har nesten ikke tatt bilder, lest ut Twilight og skal begynne på New Moon, spist rar mat, skrevet sang og gleder meg faktisk til skolestart utrolig nok, noe som kommer til å endres etterhvert.
jeg er super leimeg og super glad og supertrist om hverandre og hater egentlig å ha så mange følelser for tiden.Noen som vil bytte?
Jeg elsker å gå på kafé med Charlotte.
Jeg har nok engang farget håret rødt og angrer på at det ikke ble brunt, ew.
Jeg har en nydelig medaljong og nå skal jeg gå å øve for jeg vil øve nå.
Tüdeluu.

We had our times

We all dated James Bond but my mom took picture.

Jeg vil likne på Audrey..

Er hun ikke pen?


Lalalalla

Man må jo ha bilder eller hva?


Og jeg har en megasøt hatt

1 comment:

Eirin said...

jaja gjør det, og filmen er virkelig ikke dårlig den heller! (om ikke bedre faktisk!) heldig som har vært i london, sjæl har jeg omtrent ikke bevegd meg fra sofaen...

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails