Beeflower

Wednesday 14 October 2009

Ikke prøv å spise mango yoghurt samtidig som du drikker kaffe, det funker ikke. på alle måter.
Den "bare hør på klassisskmusikk"greia mi funker ganske fint for tiden.
Jeg har faktisk skrevet en liten novell-sak for meg selv, men den legger jeg ikke ut her. For det passer seg ikke.
idag fikk vi to ekstra fritimer, er ikke livet fint?
Jeg har funnet ut at blogging har ingenting med hvor mange kommentarer du får, så lenge folk leser. For kommentarer kan være både negative og positive, selvom en blogg ikke overlever uten kommentarer.
Jeg gleder meg til etter jeg har spilt på lørdag, Therese skal være med meg inn så det blir koselig, men jeg er ikke veldig glad i premieutdelinger.
Slenger med et bilde av Caroline og meg i mattetimen(vi hadde ikke matte da), siden vi hadde det utrolig morsomt syns vi.
og jeg liker egentlig ikke onsdager for de er så a-sosiale dager.
og vi er så pene så!

1 comment:

eirinsurr said...

haha, ser jeg har stor innvirkning her :P

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails