Beeflower

Wednesday 11 November 2009

duddelideisann gitt

Meg og Amadeuuuus!

Her sitter jeg trøtt uten morgenkaffen min enda klokka er fire om ettermiddagen på en måte. Jeg er nummer fem på klasselisten fant jeg ut i dag for samfunnsfag læreren kom tilfeldigvis med setningen; Ja, da kan nummer fem på klasslista, Aina, starte fremføringene. Fantastisk?
selvfølgelig, da har man lært noe i dag også.
Nå er jeg sulten og skal skaffe meg noe maaaat, skal lage vegetarburger, men det har du vel sikkert ikke smakt før engang, prøv, du blir forelsket! Nei, forelsket er et for mektig ord, du kommer til å like det, er bedre, ja. Du kommer til å like det!

Første "øving" med julekoret i dag, en klapp for flinke mennesker som får slikt til, en forandring i hverdagen er alltid like gøy!

Hvis dere vil ha litt stemnings musikk så kan jeg anbefale dere;
Tears of an angel - RyanDan. Først når jeg hørte sangen tenkte jeg, hmm, har denne noe med Twilight-sagaen å gjøre? Guuri, så fant jeg denne. Det står at den egentlig ikke er med i filmen og det tror jeg jo også, men den passer ganske bra til uansett.
http://www.youtube.com/watch?v=Ude1PQEa0DA

om en uke skal vi ha fordypning i gymnastikk; Må si jeg gleder meg meget jajajjajajajja selvfølgelig hahha
Dagene er tunge, men samtidig lyse og jeg prøver å glede meg over at jeg har fått nok en lykkelig dag uten en dramatisk eller megatrist avslutning - det er virkelig fantastisk.
Så den energien jeg ikke bruker på lekser og øving bruker jeg da på venner som ikke har det like bra som meg i disse tunge tider - lykketil venner♥. Håpet om at det skal gå bedre denne gangen enn den forrige er viktig, ikke gi opp, uansett hvor lett det er å gi opp.

-Vennskap er når stillhet mellom to mennesker er behagelig, sa Veronica(www.verosopp.blogspot.com) til meg på lørdag, lærte du noe nytt? Det gjorde jeg.


Her om dagen åpnet jeg skapet mitt på skolen også faller det ut en söt lapp om hvor pen jeg er og at jeg skal se etter en gutt i rosa skjorte som skriver som ei jente, hm. Jeg tror nok det var noen som hadde det litt gøy med å putte en lapp i postkassen min altsåååå.


Jeg har søkt på evige bilder av mr.bean pågrunnav enegelsk prosjekt og jeg må bare legge til et eller to fantastiske bilde altsåååå.



Always put on a smile!



Love Aina



No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails