Beeflower

Tuesday 24 November 2009

Jeg tenkte

Jeg tenkte jeg kanskje skulle poste en ny söt og koselig julesang, jeg.
Nå har jeg gjort samfunnsfag og spilt på havfrue ting som skal visstnok ende dramatisk - poenget er - i tre timer + et par solotimer, fantastisk. Og så skal jeg liksom øve på norsken hoho.
Kroppen svir og vil liksom ikke mer skole og prøver og - BÆSJ.
Men snart er det jul og kos og venner og nyttår og - 2010 - æææææææ.
Og nå skal jeg lage meg litt kakao og mat og kose meg masse, så håper jeg dere får kost dere med denne söte julesangen.
Hva i huleste skal jeg gjøre når det ikke er flere julesanger igjen? æ.
hihi, vel.
Og jeg har en pepperkakedeig på terrassen min som aldri blir spist - siden - den smaker mel og bakepulver.
Jeg fikk sånn julestemningav denne potpurri'en - hihi. Og dette er en julepotpurri av Wenche Myhre.

Jeg og Amadeus savner snø!


Love Aina



2 comments:

Veronica Lauritsen said...

Du får tidlig julestemning må jeg si..Tihiii,er et stykke unna der,men har bittelitt da:P

Kristin said...

så søt hund :)
sv. tusen takk! :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails