Beeflower

Tuesday 10 November 2009

Her sitter jeg med kaffen og egentlig skal gjøre matte og norsk og samfunnsfag, istedefor det så blogger jeg, fornuftig? nei.
Jeg slipper å spille fredag den 13., konserten ble flyttet til 12., yeey!
Svømmingen i dag tok knekken på ryggen og bena og armene og alt ! jeg tror virkelig jeg dør, og neste gang skal jeg med høydeskrekk hoppe fra 3meteren, fantastisk?!
Dette blir et kort innlegg tror jeg, har egentlig dårlig tid og er stresset.
Har dere noen julegave tips? trenger å shoppe litt julegaver, hih.
Jeg har fått alt tilbake på pcen og en stoooor megaharddisc av mamma og pappa - hihhihihihi - bortskjemte litne meg.
Franskprøven i dag gikk baaajjjjs.
og nå kommer noe veldig intressant, en liten åpenbaring.


Visste dere at;

Det er 3966 kvinner som har Aina som første fornavn.
Det er 2328 kvinner som har Aina som eneste fornavn.

Det er 1858 som har Davidsen som etternavn.

Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Aina som første fornavn, og Davidsen som etternavn



Kilde; statistisk sentral byrå; www.ssb.no

Love Aina


No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails