Beeflower

Tuesday 17 November 2009

Tirsdaag

Barrattdue som vi kommer forseint til fordi Vero kommer forseint til toget så jeg må hoppe av på neste stasjon, ta toget tilbake og finne Vero også sitter vi på toget og snakker om alt og ingenting også på veien hjem drar vi innom Sandvika siden Vero hadde hørt at det var noe fint på Gina Tricot, men vi fant bare masse annet fint, også har vi gått rundt å spist en pepperkakedeig som smaker salt, mel, bakepulver og ikke noe pepperkake, ikke kjøp denne, også har vi drukket erge(eller noe) og det var vel alt. Jeg vet hva jeg ønsker meg til jul;
- en veldig pen parply på sandvika
- mer sløyfebånd
- korsett
- ipod

Men dette koster masse penger og dere kommer ingen vei med dette.
Alt er likt i butikkene, jeg savner å ha massemasse penger, jeg savner å ikke ha så masse prøver som gym, naturfag, matte, BarratDue, Norsk, Fransk og i tilleg en del fremføringer som engelsk, samfunnsfag, norsk(jeg kommer til å le).
På torsdag er jeg dømt til å dø siden vi har to økter med fordypnig i gym(verre enn matte tror jeg altsåå).
I dag har jeg gått rundt og sett ut som snehvit og jeg føler for å øvee.

Og i går så jeg og Julie julefilm(Hjelp det er juleferie, som er genial btw) og jeg er fullt i julestemning! Flere som er det?

Dette ble, jeg vet, et veldig uintressant innlegg.
Amadeuus
kaffe og godfilm
Jeg ser ut som en snehvit og snøen er borteeee

Love Aina


1 comment:

Veronica Lauritsen said...

Hva heter sangen? Den er så vakker,hører den jo vært år på julekonsert,men får aldri med meg hva den heter..:)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails