Beeflower

Thursday 19 November 2009

Konkurranseeeee



Konkurranser
" På idawulff.com kan du nå vinne en Blackberry Curve 8520 levert av Trigcom. Alt man trenger å gjøre for å delta er å legge ut denne teksten på bloggen sin! Konkurransen avsluttes 1. desember, og man kan delta helt fram til det. "
Denne konkurransen bare ville jeg være med i siden mobilen min har mista tastelåsen sin, har en gammeldagsmobilmeny og man kan nesten si det sånn at kameraet er umulig.
:) hho
Nå sitter jeg å øver til matteprøve og jeg skal spille i konkurranse lørdag og fredag og jeg er sliten av bilder overalt og jeg er støl etter gårsdagens gymnastikk og har vondt i hodet og surrer. Alt skjer, bingbongbang! og jeg har fått to nye fremføringer i tillegg til et par trehundre prøver.
Kroppen sier stopp, men det hjelper ikke.
Nå er tida for å være positiv så mye man kan, det hjelper hvertfall litt.
Hva skal dere til helga?
Og hvis dere ikke har lagt merke til det såå, jeg legger ved en sang ved hvert innlegg for tiden, det er så koselig!

Love Aina


2 comments:

Synneopsis said...

Tusen takk for å virkelig sette meg i julestemning :) Det er julesangen over alle julesanger <3

Håper du vinner Wulffs konkurranse. Har litt lyst til å vinne jeg også... men da må jeg kanskje delta først... Latsekk meg.

Linda Johansen said...

Først vil jeg bare takke deg for alle kommentarene du stadig gir meg. Du er en utrolig leser jeg virkelig setter pris på. Motivasjonen til å blogge, og skrive blir bare bedre og bedre når du gir så mange posetive tilbakemeldinger. ♥ tusen takk.


sv ; jeg fikk 5/6 på den. Men egentlig var det en 6'er fordi det eneste jeg fikk trekk for var kildehenvisninga. Så den skal kanskje bli revurdert :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails