Beeflower

Saturday 14 November 2009

Samedï


Og denne er fordi jeg får sånn julestemning av sangen og jeg liker langbein og jeg fant ikke bedre versjon og jeg syns folk kan være litt gladere for tiden.
I dag har jeg vært på NMH, og det er det eneste, ellers har jeg spist hjemmelaget pizza og sittet her OG jeg har spilt firhendig med Julie.

Og så et dikt jeg fant som har betydning syns jeg.
  • Never say you love me
    if you really don`t care
    Never talk about feelings
    if they just aren`t there
    Never hold my hand
    if you're going to break my heart
    Never say you're going to
    if you don't plan to start
    Never look in to my eyes
    if all you do is lie
    Never say hello

    if you really mean goodbye
    If you really mean forever
    then say you will try
    Never say forever
    cause forever makes me cry..

jeg vet ikke hvorfor, men jeg hadde behov for å blogge dette diktet og alt skjer ved en mening.


Love Aina


No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails