Beeflower

Sunday 8 November 2009

Love lives forever - MJ


Michael Jackson, hva mer kan jeg si? Han er fantastisk, eller var. Etter å ha sett filmen elsker jeg musikken hans mer. Han har en mening bak alle sangene sine og er en virkelig artist. Han gjorde alt han kunne for å gjøre fansen tilfreds og han var en naturelsker - han var en av de få av oss som faktisk hadde sjansen til å si noe til verden, men han bare rakk ikke. SE FILMEN. Han hadde fantastiske meninger og er ydmyk og hadde en fantastisk personlighet.
Men over til noe annet.
Jeg brukte en hel torsdag på å gjøre naturfag og samfunnsfag prosjekt så åpner jeg pcen på lørdag og alt er borte, den hadde visst dødd litt - YEEY - jeg må gjøre firesiders samfunnsfag prosjekt med powerpoint og tabeller og kilder OMIGJEN - jippiiiiii (!).
Denne helgen har gått med til SaxPistols konsert, Michael Jackson filmen; This is it(MÅ SEES), samfunnsfagprosjekt(!), spilling - øøøveee og og og jaaaaaaaa.
Så ellers så har jeg bestemt meg for å se New Moon og 2012 - guriiii noe sier meg jeg ikke vil se noen av de, jeg vil ikke gråte. og scrooge skal jeg og familien se, den er disney film og er söt.
Fredag den 13. skal jeg spille konsert - er ikke livet fantastisk? Jeg som er så overtroisk.
Pizza er nam for det skal jeg spise nå jhohohooh litt uintressant kanskje.
Anyway - se MJ filmen; This is it - Vær Så Snill søte mennesker!




Love Aina - og den fine skriften døde også.

No comments:

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails