Beeflower

Friday 27 November 2009

Hi blog

Jeg og søstra mi har blitt ferdig med mamma og pappa sin fantastiske julegave, jeg og Veronica reiser til Danmark om noen timer for å slite meg ut på lørdag og lære nye saxofonting som inspirerer meg og dra hjem søndag og fortsette med skole mandag. Jeg tror dette er en av di dagene jeg ikke vil være i fordi jeg har hatt endel ulykke i dag. Jeg tenkte jeg kunne blogge litt siden jeg er overivrig og kommer en halvtime tidligere til mattetimen på morningen(egentlig fordi bussen er teit) fordi jeg har veldig lyst til å gjøre matte liksom. Eller ikke. Og jeg skal få ekstratimer i matte siden mattelæreren min snakker tysk i mine ører. Jeg har prøvd å forstå altså. Og det nærmer seg jul og en fredag uten Therese er en tom fredag, blæææ.
Jaja, så nå sitter jeg på bloglovin og leser blogginlegg.Fint.
Jeg fant et søtt bilde av Meg og Therese og meg og Caroline - Love you girls!

♥ Jeg tenkte at jeg sparer julesanger og julestemningen til desember, håper det er greit!


Love Aina



2 comments:

Anonymous said...

Haha, I kinda love you! <3

- Carooooooooooz

Aina said...

Love u too! <3

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails