Beeflower

Sunday 22 November 2009

JUUUL - man lærer av alt!

Jeg er full av jul. Og det overstrømmer meg slik at jeg ikke får gjort noe av deet jeg egentlig skal - norsk og matte. og helgen har vært helt grei og jeg ler. jeg får trekk fra dommere som sier at jeg snakker for fort - haha.
Jeg har brent noen dokumenter i peisen haah - jeg fryder meg ennå over det.
Jeg hater matte og kalkulatorer er skumle.
Jeg liker ikke even-uker hohii.
Denne helgen har jeg gjort masse , arrangert ferdig julesanger og sett julefilmer og shoppet julegaver og bryllupsklær - kommer bilder.
Men brennende dokumenter skal dere værsågod å få se!
Håper dere har hatt en fin helg, det har værtfall jeg!
Og dette var et sæært innlegg - jeg vet.
det er folk der ute som leser, right?
Fint.


Og julesangen er så koselig og jeg klarer nesten ikke vente på jula når jeg hører den!

Love Aina


2 comments:

Kaja said...

Det er folk som leser :)

eirinsurr said...

hmh, what she said. meeeennne hvilken av sangene?

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails