Beeflower

Monday 2 November 2009

Hellandussen altsåå

Jeg er veldig glad i dag fordi jeg har hatt en veldig fin dag og helg. Jeg fikk beskjed senest i dag at det ble savnet et nytt innlegg, so here it come. eller noe.
Jeg har funnet ut at jeg er glad i de menneskene jeg nå har rundt meg, og det inkluderer familien min som synes jeg er flink til å styre mitt eget liv og de stoler på meg(da blir jeg glad), skolefolkene(hihi<3), og andreklassingeer, alle er megafantastiske!
jeg har funnet ut at patetisk betyr noe helt annet enn det jeg trodde og ikke at man er teit eller tragisk eller hvordan jeg måtte prøve å forklare det, men det betyr noe annet som jeg ikke husker hoho.
Vi har ubeskrivelig med lekser og prøver og jeg tror jeg kollapser av stress, utrolig, hadde jeg aldri trodd, altsååå.
Altså, så dere vet det; Jeg er ikke redd for svineinfluensa, selvom jeg har dårlig immunforsvar, influensa er influensa, eller hva?
Jeg er snart ferdig med New Moon, og jaa jeg bruker lang tid, men heddedduuuudd altså, det er for andre gang.
På søndag våknet jeg klokka seks, lys våken og foreldrene mine var helt normale når jeg gikk ned og så ja jeg trodde de planla noe mystisk, men guri, de er søte altså. Jeg har sagt unnskyld, og de sa jeg bestemmer over mitt liv, og det er ingenting å beklage for.
jeg liker ikke "ingenting å beklage for" setningen, det er altfor mye å beklage for, det bare ingen som forstår eller ser det. Uff, altså, jeg er så utrolig mega teit, (idette tilfellet ville jeg brukt uttrykket patetisk, men det går ikke for det betyr noe annet enn det jeg trodde).
Men jeg har værtfall hatt det fint, hva med dere?
Også angrer jeg på mye har jeg funnet uut.


Kristine liker det dyret og ja, derfor, ellers så er det meg ved siden av altsåå.(hihi)



Kristine hadde kulest vampyrtenner !



Thea - Sigrid - Lill Sofie - Aina


Love Aina

3 comments:

Jenny said...

bli med i den ''debatten'' her:
http://ingvildbmyhrmoen.blogg.no/1257091970_dyremishandling__dyre.html#comment
en dum fjortis som sier at kjøttindustrien er helt naturlig blant annet fordi ''mennesker spiser dyr, dyr spiser mennesker, dyr spiser dyr og mennesker spiser mennesker, det er slik naturen er. Jeg er et rovdyr, akkurat som alle andre. Mennesker har fra sin første tid spist kjøtt, sånn er det bare'' sier hun ja. åh, jeg blir så utrolig oppgitt...

Aina said...

okei, takk :)

Veronica said...

jeg elser det bildet med hamsteren!!


OG DU MÅ SLUTTE Å BEKLAGE FOR ALT MULIG

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails