Beeflower

Sunday 29 November 2009

Århus mang en gang

Nå sitter jegmed siste finish'en av julegaveinnpakking, julebruus og pepperkaker. Det er rart å være hjemme igjen, men fint. Amadeus leker trist med seg selv og jaa. Jeg er veldig fornøyd med meg selv i år som er ferdig med alle julegaver. Og jeg skal blogge masse koselige bilder og ha med en söt sang.
Og nå kan jeg jo fortelle en liten i historie.

Jeg gikk inn i taxfree'en på båten, sakte. Jeg så meg forvirret rundt, var liksom ikke helt tilstede. Folk smilte til meg, eller var det av meg? Synet mitt virket uklart.
"Du, unnskyld." Hvem snakket? Jeg snudde meg raskt og så inn i øynene på en gammel, skrukkete dame. Hun så kjempe forvirret ut, sliten og lengtet etter et ønsket svar. "Jobber du her?" Det var nesten så ordene slo pustet ut av meg. Jeg måtte jo bare le. Var det kanskje på grunn av jakken min? Jeg følte øynene mine stirret henne i senk av latter, og det føltes som om de hadde tørket ut innen jeg klarte å samle meg selv for å svare. Det var et langt øyeblikk.
"Nei." svarte jeg bare enkelt og tomt, av vennlighet, men inne i meg så lo jeg.

Hi, det skjedde med meg på båten i dag, ja jeg har en morsom jakke,men ærligtalt den likner ikke i det hele tatt på de jakkene som 'crewet' bruker. Hoho.
Og jeg fant ikke den kule jakka mi på GinaTricot sin nettside, menmen, du ser den sikkert engang.

I Århus var det koselig!


Veronica tok et bildee med masse funksjondingser


De koselige folkene vi bodde hos.

Jeg tok et bilde av Veronica som snurret hodet sitt

Og igjen et bilde med funksjoner og julebrus og meg som blir speilet i bordet.

Det begynte å snø igjen og selfølgelig kunne jeg ikke dy meg å gi dere en julesang når vi allerede har pyntet hele huset til jul! - Kos dere, denne får værtfall meg i julestemning.


Love Aina



2 comments:

Kaja said...

Jeg vil også ha lyd på bloggen min.. Hvordan får man til det? :(

Linda Johansen said...

Åh, så flink du er ! Jeg har såvidt begynt å tenke på julegaver jeg. Hvem jeg skal kjøpe til, og hva jeg skal kjøpe. Begynner å gå tom for ideer, så jeg tenkte jeg skulle lage en del av de selv :) Da blir det jo mye mer personelig også. Men ja, jeg begynner også å komme i julestemning. Skulle egentlig rydda og vaska rommet mitt, men det har jeg heller ikke hatt tid til. Blir mye jobbing på meg for tiden. Jaja, uansett - tusen takk for kommentarer og spørsmål til spørsmålsrunden ♥ :D Send gjerne inn fler !

Linda @ www.lindaajohansen.blogg.no

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails