Beeflower

Friday 13 November 2009

Vendredi, novembre treiziemé(eller noe)

Fredag den trettende med koselig besøk fra Veronica og grøtlaging og vondt i magen av tamiflu og shopping for fullt(nye sko, vinterjakke, kjole, og tre strømpebukser), livet mitt er litt fantastisk for tiden og ja, dette sier jeg på fredag den trettende. men i morgen skal jeg spille på klassetime med et stykke jeg ikke har hatt lenge, og det er skummelt.
Denne helgen aner jeg ikke hva som egentlig skjer.
Og skrive av kattestemmen i Peter og ulven er ganske så fascinerende.
Jeg skal værtfall ta masse bilder av Amadeus i snøen, gleder meg, aaa'aa.
Jeg lærte noe i dag som jeg tenkte jeg skulle dele med dere, men utrolig nok så klarte jeg å glemme dette, utrolig fantastisk. Vel, jeg deler dette med dere så snart det popper ut på tungen min.
Jeg smiler. og det snør - noe som jeg ikke vet om jeg liker - for det er kaldt.
Liker du snø?

Og --> jeg skal se 2012



Love Aina



2 comments:

Synneopsis said...

Liker den nye headeren, veldig søt =)

Dinia said...

Liker ikke snø :-(

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails