Beeflower

Monday 16 November 2009

Jeg så mamma kysse nissen, jeg

Jaa, det er sant. Jeg sitter å hører på barnslige julesanger, drikker min egen moccakaffe med krem på, skal egentlig gjøre lekser og jeg ler for mamma klarte nesten ikke holde seg unna å le etter at hun så mattelæreren min i dag, haha. OG jeg tror jeg elsker himlen i min famn, for en overraskelse.
også skal jeg analysere en tekst om storepupp, mellompupp og bittelillepupp, fantastisk hysteriskt morosmt skal det bli å stå foran klassen å dele historien om dette. mhm.

"Every man is born eaqual." eller noe sa Hero før fransken i dag, jeg vet ikke hva jeg skal si jeg, hun var hvertfall ikke enig.

Love Aina




1 comment:

Maria Sollie said...

Jeg elsker den sangen ! :D utorlig mange fine julesanger, men denne er klart blant de topp... 20.

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails