Beeflower

Wednesday 4 November 2009

Vous

Nå har jeg hatt svømming (med rosa) og her sitter jeg med vondt i alle muskler etter hard svømmetrening frem og tilbake og astma og migrene og sklier som ikke sier i fra med grønt lys og livet er fantastisk, eller hva? Vraiment, jeg trodde at jeg var flink i noe i gym(svømming),men der tok jeg grundig feil, for guri. jeg fikk min egen regel, siden jeg ble så fort sliten kunne jeg bare svømme halvebassenget i stedet for hele, hahaha,(antageligvis fordi jeg var så treg), jeg er jo bare flink altsåå.
Jeg er sulten og jeg vil blogge om noe som intresserer dere. og Jeg har hatt matte med en megateit lærer som jeg har lurt ved å si at jeg har gjort leksa.
Jeg er veldig glad for tiden, andre som føler det samme?
sult skaper monstre og jeg er suuulten
jeg leste en artikkel i går om blogging(siste side i DrammensTidende) og at det må være noe innholdsrikt som du kan nikke og le ved å lese en blogg, ikke bare antrekk og sminke og hvilken trenginsbag akkurat du tok med deg på trening den dagen der og den dagen der. Det må være intressant.Dette er jeg fullstendig enig i!
så jeg skal blogge en liten tekst som popper ut av hodet mitt, hope it changes ur day.

Busstress


Alle har vel hatt den følelsen. Den følelsen på bussen, den rare. Når du går på bussen blir du lettet av å se at det er to ledige plasser så du kan ha sekken ved siden av deg. På neste busstopp står det en gjeng med mennesker som skal inn, når de kommer inn på bussen må du flytte sekken så en annen person skal få sitteplass. Bussen nærmer seg ditt busstopp, du blir stressa. Stressa over ikke å komme ut, over at bussjåføren ikke ser at du også skal ut. Du blir stresset over at den personen som sitter ved siden av deg ikke ser at du skal ut. Du blir rastløs. Bussen svinger seg lett innpå holdeplassen du skal av på. Du starter sakte å samle gymbagen, skolesekken og kanskje et par votter før du skal storme ut. Personen ved siden av deg rører seg ikke. Desperat og rastløs prøver du å fortelle høflig at du skal av.
"Unnskyld, jeg skal av." Den sprukne stemmen din blåser vekk, akkurat som om personen ikke hører deg. Personen ser på deg med spørrende øyne, smiler og flytter seg til sides.
"Takk." Sier du før du stormer ut i det bussjåføren åpner dørene.

haha, noen som kjenner seg igjen?


nå skal jeg lage meg en god kopp med kaffe til og kose meg med geografilekser(går det faktisk ann?)
hoho, la oss se om vi klarer det daa.

Ellers så har jeg småproblemer med å vite hva jeg skal ønske meg til jul, vet dere hva dere ønsker dere? Julegaver må jo snart handles inn. Og skål for den!

Love Aina


1 comment:

Synneopsis said...

Bra bussdel, kjenner meg nesten for mye igjen :)

Please, be my reader.

Follow ♫
Related Posts with Thumbnails